irriterande!!

häloo!

jag börjar väl med att jag har som sagt en nikon d3000 och köpte den för omkring 4000-5000 kr. då köpte jag även till en kamera väska samt 2 st minneskort på 2 gb. har faktiskt ingen aning om ifall jag har en försäkring..

idag på skolan försvann en lärares mobil. och då vart det värsta kalabaliken. det var 2 st klasser som var inblandade. (inte min klass). och då tog dom in dom klasserna i storklassrummet och typ skällde en massa och typ hotade med att sitta där hela kvällen ifall ingen erkände, och att blanda in polisen. antagligen bara för att det var en lärares mobil! så irriterande! när en i min klass blev av med mobilen. vet ni vad lärarna sa då? :) "jaha.. oj. jamen det var ju väldigt synd. men du bör inte lämna mobilen i omklädningsrummet" sen var det klart med det!?!?! alltså WHAT? varför är en lärares mobil, som t.o.m var en vikaries mobil så mycket viktigare?? vaaaaaaaaarfööööör? sjukt orättvist. och dåligt! som att läraren/vikarien blev av med mobilen när hon hade den i fickan? knappast. hon hade antagligen lagt den nånstans. men hon fick ändå inte skylla sig själv! och jag tycker det var sjukt lågt av den som tog hennes mobil, och jag tycker jätte synd om henne som blev av med mobilen, men det var inte det jag menade. utan hur dom andra lärarna reagerade kring när en lärare blev av med en mobil och när en elev blev det. det är 2 st i min klass som har blivit av med sina mobiler. och lärarna brydde sig inte ett skit! en av dom i min klass skrev handskriva lappar, SJÄLV och satte upp på skolan. och fick ändå inte tillbaka den! ÅÅÅÅÅÅH. men nu har jag skrivit av mej iallafall!

läraren fick tillbaka mobilen sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback