jag kanske klagade på läxor förut. men det var ingenting. bara en löööögn.

tjarååå 8)

jennifer traskade hit efter skolan, och vi gjorde lite biologi. asbra! jag vet. men fortfarande massor som jag inte kan -.- plus att jag har so och massa frågor tills det. båda dom sakerna är till på onsdag. (=plugga ihjäl dej imorrn) sen har jag franska och engelska glosor på torsdag. och säkert nåt mer som jag inte orkar ta upp -.-

jag dör lite. menmen. får väl tjempa. det ska jag. appselut.

nu ska jag försöka göra lite mer biologi (kolets kretslopp är ett helvete) sen så får jag väl försöka börja med so:n också. men åh.. det känns som att mitt lilla stackars huvud redan är fullt med massa saker. gudars vad jag längtar tills novemberlovet känner jag. LOOOV!

jaja. bara att kämpa och stå i.

yes. nu kommer mor min hem. hon som säger "men biologi är väl kuuul!?!?!?!?!? :DDDD" kan väl få förklara skiten för mej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback