kände för att skriva lite

Hejsan. Först ska vi gratta jennifer som blir fjortis idag!! Tjohoo! Lilla gmn blir stor nu! Grattis bby <333333 och nu kan vi hurra för att jag är läxfri idag! Nice tycker jag allt. Och så kommer jag till skolan imorgon och så ska vi ha värsta provet som jag missat -.- nerå, det får vi väl hoppas att jag inte har. Förresten tycker jag det är sjukt jobbigt att man inte kan hoppa ner en rad när man bloggar från mobilen! (Iallafall inte jag..) ni vet som det blir när man klickar enter. Aja. Era stackars små ögon får väl lida medan ni läser min blogg då. Ni gör ju nåt kul iallafall! Idag fick vi reda på kemiprovet, jag fick 52 av 54, sjukt nöjd! fick 1 poäng på en fråga där man kunde få 2, och 4 poäng där man kunde få 5. Så är nöjd :) japp. Nu har jag skrytigt färdigt. Iallafall på bloggen.. funderar på att dryga lite med erik och skryta lite för han :D så många gånger jag har fått höra att han fick mvg på matteprovet så xp haha, men får se. Överväger lite. Idag (efter skolan alltså) har jag pysslat lite. har känt flera gånger att om kvårat internet hade funkat hade jag suttit vid min bby <333 men ah, är lite stolt över mej själv <3 valde ju bort datorn ändå lixom, jag menar, jag hade ju kunnat lagt harpan typ x) men nu vart jag less på pysslandet och fick ett himla bloggsug (läs: internetsug) så jag plockade upp min käre telefoni och bjuder på ett väldans långt blogginlägg! Var glad. Nu ska jag hitta på nåt.(som inte har med internet att göra) ska kanske välja kläder tills imöra då det blir kul at jennifers house. Adjö vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback