kyrkis

hallå!

jag sov hos karin igår tills idag, agnes med :D vi var fjortisar igår. HE-HE. annars typ ingenting, vi satt typ på golvet och bara proppade i oss en massa nyttigheter. yeee.
vi somnade faktiskt vid typ 0.00! O.o den dumma pilgrimsvandringen och skolans fel..

sen idag var det ju bara att kliva upp vid typ 9.00 eftersom jag och karin skulle va i kyrkan 10.15. amanda borg och julia lh var också där. vi fick typ fixa lite inför söndagsmässan 8) hehehe. sen så var det helt seriöst bara 70+ som var där. assöta! :D hahah! jag och karin fick samla in kollekten i slutet, och dom fick typ in asmycket o.o men ah :D sen en tant som jobbade där i kyrkan eller nåt sånt var asgullig. typ. hahahahahahahahahahaha. jag dör lite. hela tiden:
- jag följer med er hela tiden! ni behöver inte vara orolig!
och
- åh jag blir såå glad av att ni är häär. ni får gärna komma hit fler gånger!
sen var det massa fler söta tanter och gubbar. men ah, det var väl helt okej. inte kul. inte tråkigt :p

straxiie blir det årets första innebandymatch. det blir skoj det. men först.. KEMIII. je. har haft böckerna uppslagna i en timme typ. har inte börjat än.. jag är nog den segaste i världen på att komma igång med pluggningeeendåråååå. men ah.

jag hittade en bild härdå. jag ville nog visa att jag hade gjort illa mej. hehehe. även fast det var sjukt länge sen kan ni få lida med mej. undra vad jag hade gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback