lov nurå

vetuvaaa? jag är hungring. vetu nåt meeer? jag vet inte vad jag ska äta..

littan senare är det innebandyträning. inte pepp nu heller. är aldrig det. är lat. extremt lat. huvva. bah smockah en massah godis o bah myse på vah! de enda ja vill vettöh! fast det blir ju oftast roligare på träningen när man är där! så. nu vet ni det. det är inte tråkigt. jag tycker bara det är tråkigt innan jag är där. för jag ooooorkar inte byta om. och jag oooorkar inte åka dit. och jag oooorkar inte springa. och jag ooooorkar inte duscha. men allt brukar lösa sig. såäreva!

annarsrååå? jorå. är väl helt okej. längtar tills imöra.. *fNiZzzZZz* OCH tills på söndag. såååååå kul juuu! är helt extas exter. hehhohoh! får nog inte säga vad det är.. sOrRrrYyy.... då blir det inte glada miner från... nåns sida... hehe. dock vet jag inte varför? men na tycker iallefall det är littan pinsamt skulle jag tro. men jag tycker det ska bli superkul iaaaallafaaaaaaaaallll!

och nurå? nu ska jag gräva fram nåt ur kylen som jag kan stoppa i lill-magen min.


dä här ä min hönd. han hetä lödde! han gilla intä att borsta tänderna. tyvärrt. men vi plåga han ändå mä't varje kväll. okej. jag kanske ljög littan. typ en gång per år dåh! men nu ska jag, lill klasse gå å mysa på mä hönden min ja. jajemen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback