/pingistjejen

hej :)

igår efter träningen for jag till isabelle, skulle sova där :) andré (dennis kusin), dennis och sebbe var också där. vi var i issas garage och myste på med lite pingis. ägde sönder gjorde man ju.
sen vid 22.00 traskade dom enarna hem efter lite bus, tyckte väldans synd om andré kan jag ju tala om! straffpingis... sen dennis var ju inte sådär superschysst xD men andré bara skratta han, haha söt! :D

när jag och issa kom in då så typ la vi oss i sängen och pratade i några timmar.. idag sov vi till 10.00 typ. skönt det :) sen har vi varit med linus och dennis. spelade mer pingis. HAHA. fyfan va dålig jag äääääääääääääääärrrrrrr. hela tin säger dom bah "JAJAMEEEEN! nu är hon ute!" men bah.... "jajajajajajajjajajaj. jag veeeeeeeeeeettttttttttttt :(" for hem från issa vid 17.00. och har gjort lite... grejer ;) hehhe. (ska tala om vad. sen. kan inte göra det nu..)

och snart kommer agnes och jenny hit! och lite senare kommer jennifer :) vad vi ska göra är också hemligt tills vidare ;)


NAAAAAAAAAAAAAAAW. liten man var där eller??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback