räkna inte med mej

Hallå! Jag hade hyffsat mycket virus på min dator kan jag ju tala om.. oj, oj oj! Det kommer nog iallafall ta några dagar att få igång internet igen. Så tyvärr kommer jag inte kunna blogga så ofta förutom nåt mobilinlägg ibland, och jag kommer inte kunna vara inne på msn eller så. Vill man mej nåt är det mobilen som gäller ;) på ett sätt var ju det här lite tur i oturen om man säger så. Ett sätt för mej att hitta på annat på dagarna, för nu KAN jag inte sitta vid datorn. Så jag måste göra annat, bra det. Men missförstå inte så, för det är mer dåligt än bra det här med internet. Men databeroende som jag är så tror jag ändå det är bra :) imorgon ska jag iallafall vara med isabelle och sen är det träning. Plus att jag har läxor. Så jag klarar mej gott utan datorn imorgon iallafall ;) men ska göra läxa nu så hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback