schyssta klubben

heyyyYYyyyYyyyyYYYYYyyyY! vadååeeh dryygeeeehhh vaaahhh? slutaahhh!! vill ni hörah nå kul ellehh?? justä. tyst dåehhh!

amen precis!

iallafall så var det väl lite tok på skolan, som vanligt alltså. sen så satt jag och mina vänner och kollade på pingis. hahahahahahaha. så jävla fuueeelttttt. dom kör rundpingis och om man gör fel, missar ja w/e så åker man ut. och så börjar dom. sen efter några minuter kommer sigge och bara hoppar in. och så missar han, men han bah "nää. ja åker inte ut!" david lika dant. och sigge igen. och igen. och så åker nån annan ut och stannar kvar då bah "MEN VAFAAAAN!" ahahaha. sen så linus bah "storfuskarn därå.. kolla, om jag går och är med nu kommer han få damp." så går linus in och är med, då sigge bah "VAFAN GÖRU?????" HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA. nä. inte dålig förlorare. haha.
amen det var lite småkul att titta på tyckte ja minsann. lite småroande. lite småelakt. ja. så var det!

sen efter skolan for jag ju in till staden med jenny. handlade lite. men bara till.... JA VEM????? deru. ehe. men det var väl trevlans det. sen tog vi 20 över bussen hem. och så var det några lite små.. fulla där xD haha. och så skulle dom kliva av "närmast matfors" vi bah "noooooo". men ah, dom klev av innan oss så!

men så hahah. dom satt och pratade med en tjej. och så sitter en kille och hickar. bah:

hick.....hick................HICK
tjejen: men hur mår du?
killen: bra.
tjejen: nä. inte egentligen.
killen: men joooo, ja mår bra! *hiCK*

hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback