smycketillverkning

hej!

jag och jenny for till agnes vid 15.00 igår typ, då började vi direkt att göra smycken! höll på enda till 23.00 typ :D fast jenny for hem 22.00.. men jag sov ju där :) och idag fortsatte jag och agnes lite. har varit jätte kul och hoppas några vill köpa! :D tycker att vissa smycken blev fiiiina :D hehe. ni ska få se bild på dom nån dag :) beror på när jag tar mej tid. men har iallafall tagit bilderna :D
säg ifall ni är intresserad av att köpa.. ;)

jadu.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. jag ska nog börja plugga lite på hk:n och so:n idag.. har båda proven på onsdag. kommer bli ett helvete! speciellt so:n.. fy satan.. menmen!
sen måste jag duscha också. agnes tappade smörpaketet i mitt hår!! -.- eller okejrå.. kanske inte. men man kan tro det. sen så måååååååste jag fixa naglarna som ser ut som nåt katten har släpat in. inte en vacker syn alltså.

this is my best friend!♥


ha-ha. gick ni på't?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback