tha larvmamma and tha kid

halååååå!

idag har lill-magen busat på mer då. men jag överlevde. funderade en x antal gånger på att fara hem, men skolälskare som man är stannade man ju! ha-ha.. jaja.
lyssnade på nåt brandgrejs i typ 1-2 timmar idag också. inte tråkigt. inte roligt. lixom. det var..? intressant? kan man säga det. men det gick iallafall.
annars var det väl ingenting kul.. syslöjden var rolig förresten! *fNiTTeR* haha. fast är inte så säker på om vår syslöjdlärare tycker om oss..

sen gjorde jag middagen idag ;D mexikansk soppa. som inte vart så god -.- men övriga familjen åt iallafall, jag åt rostat :D hahahahahhaha! och lite sopparå.

böööör göra franska nu! verkligen. men alltså.. orka? bläääeeehhhh. har prov på torsdag. så har ju några fler dagar på mej. menmen.. ska väl försöka ta tag i det snart, börja lite smått borde jag väl kunna göra iallafall..?

HAHHAHAHHAHAHAHAHAHHA. fyfan.. hittade en bild här on mammas och pappas computer. (?) och asså.. HAHAHA. måste ha gjort den för tusen år sen? aja. titta och.. njut? XD så jävla fuuul..!


gissa vad den heter? LARVMAMMAN OCH BARNET!

dör lite.


Kommentarer
Postat av: mamma

Den är ju jättesöt :) du gjorde den ju när du var en liten fjant ;)

2010-10-18 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback