trötta tjejer

hejsan bby's.

timrå sög idag. så vi skiter i att samtala om matchen. jäpp.

istället kan jag berätta om vad jag och julia gjorde för kulis idag då! först när jag kom dit var vi lite barnvakt i sisådär 15 minuter. sen gick vi ut och tog en prommis runt broarna tejp. najs. faktiskt asskönt, fast lite kallt.. :p menmen. sen gick vi in och såg slutet på en liten movie. och after that la vi oss i hennes säng och spelade lite pussel on my telefonii. efter en stund somnade jag. och sen somnade julia. hahahhaha sööööta!♥ men skolan tar ju död på en. såatteh. det var skönt att sova en stund :D for hem vid 16.15 typ.

snart ska man väl lägga sig tror jag..

sitter vid systers dator igen, men ville kika lite på fejjan och logga in på msn <3<3<3<33<3<3 men tyvärrt så var det ju ingen rolig inne.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback