18/8

vet att jag lovade att uppdatera...

men ah. jag har klippt mej och pyttestädat på rummet x) annars har jag inte gjort nånting idag! :o bara väntat på isabelle.. som har varit i birsta sen 11.30 typ!! hon är inte hemma än. fatta jobbigt att vara i birsta så länge!

men ah. en sak som är säker är att jag inte kommer att kunna fysiken på måndag. imorgon ska jag iallafall hets häst träna. nerå. jag ska inte alls rida. jag ska träna fysik. så jag bara pratar fysik. i tusen år efter. ska inte vara med nån imorgon ja! eller jo, issa ifall hon vill göra fysik med mej, annars får na' åka hem xp hehehehe.

men ikväll blire fysikplugg och sen filmmys med issarå. höreeeeees!

18/8 lill nöt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback