80 cm korta fötter?

hellooo.

hände väl inget speciellt på skolan idag antar jag... efter skolan hämtade mamma mej så for vi direkt in till birsta.
jag köpte lite grejer då, men ni får se det snart, måste redigera bilderna.. ;) haha ^^

sen så var vi på din sko, och så stod vi i kassan och väntade på att få betala. och så var det en kund som pratade med hon som jobbade i kassan..
kund: men har ni 80? för 85 var förstort..
kassörska (?): jag vet att vi har 80, sen har vi typ 100.
jag (till mamma): vad pratar dom om?
mamma: jag vet inte.
jag: men kan det vara cm? HAHA. ne. då skulle han ju ha gigantiska fötter. mm då? EH. ne. då skulle han ha myrfötter.
...
jag: JAHAAAAAAA. dom pratade om skosnören! xD

men nu ska jag redigera bilder så får ni se mina härliga inköp lateeers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback