babbel

heisan.

alltså sjukt vad trött jag har varit idag efter att ha varit i skogen hela dagen. i bussen på väg hem kunde jag knappt hålla ögonen öppna. så har inte orkat gjort nånting. jag har suttit vid datorn. men sen har jag faktiskt gjort liiite mer, jag har duschat, målat naglarna och lagt in ena franska läxan på glosboken. najs.
ska lägga in andra nu. sen blir det lite träningträning. (franska alltså. inget jobbigt springtjohej)
såatteh.
sen påminde nyss jenny mej att det är idrott imorgon ;_; tackeh. orka idrott. ne. inte direkt. dödödödödö. </3 men får väl så lov att orka....
annars då?
juste. det skrev så. så bajs påre'!

saknar dej juliiiaaaaa. sola åt mej. miss u toooooo hanniiieeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback