bra där frida.

hahahah. frida är så söt och bra!♥

hon hade nå rabattgrejs till bowlingen så det bara skulle kosta 25 :-. och så hade vi planerat ända se i torsdags typ.
och nyss fick jag ett sms där det stod...:

Frida Björklund
20-sep-2010 13.33

Stället där vi skulle bowla
har gått i konkurs, men om
vi ska bowla kan vi ju åka
till birsta men då får vi betala
ordinarie pris :)

HAHAHHAHAHAHAHHA. ha. hah.

så det blir igen bowling för min del, för jag tycker inte det är sådär superduper kul att bowla. så då orkar jag inte betala typ 100:- för att göra nåt jag inte tycker är så roligt ;) så det blir nog att jag far till birsta snart med mamma, se ikväll får jag göra lite bildläxa eftersom den ska vara klar tills imorgon. men nu vet ni, ingen bowling xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback