dölång inlägg om dagen.

jah!

som sagt var jag på stan idag. men det började med skoljoggen på skolan. två stycken som sprang från vår klass, tjoho. sportklassen no.1! satt med clara på bussen hem från stan, och hon bah "eh. ni är inte en sån sportig klass va....?" haha. nä. inte direkt dårå.
men ah, jag gick på skoljoggen med mina vänner. rekooooooord! 1 timme och 10 minuter typ. förra året eller i 6:an på 3 timmar. som jag sa. hehehe.
efter skoljoggen hade vi 2 timmars rast, då åt jag lunch, bytte om och spelade kort. sen klockan 11.55 gick bussen in till stan, så då tog vi den då, vi skulle ju intervjua nån från nåt parti blablabla. so grejjs alltså. helt okej faktiskt :) var med isabelle och agnes och vi intervjuade två stycken :p sen så kikade vi runt i lite affärer, och efter det blev det fika på waynes, jag köpte min cesarsallad som jag har tjatat om aslänge xD haha, men den är asgooood! :D issa köpte en brownie, och sen när hon smakade min sallad ångrade hon sig xd hehehehe. så god var den. jomenvisst.
vi strosade runt mer på stan och så sen gick vi med karin, jennifer och jenny också :) najsigt bajsigt. sen så bah.. öh. blev vi helt plötsligt aströtta hela högen. vi skrattade åt allt och var allmänt jobbig. fast ne. vi var så söta.
exempel på det i förgående inlägg, alltså... HAHA. jennifer sa att det t.o.m stod en lapp på dörren.. :(
men ah.
innan jag for hem köpte jag mej ett busskort minsann 8)))) coolt jag vet. och ah, det var på tiden. sen när jag skulle använda det. hahahha. och det var prooooooooppfullt på bussen ._. fanns typ inga platser, så jag satt mej med clara, och så fick jenny sitta brevid nån hon inte kände. stackarn :( hahah. men hon satt typ halvt bredvid mej.
det blev en minishopping för mej idag. men ni får se det sen. för klockan 20.00 har jag innebandy träning, och nu blir det läxdags. så ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback