flyttad match.

tjaaaaaaaa.

jag ska börja förklara varför jag är sämst på att lägga upp bilder. och det är därför att jag har typ alla bilder på hårddisken, som är gigantisk och står i mitt rum. men jag har inte suttit inne på mitt rum dom senaste dagarna för jag får så ont i ryggen av att sitta i sängen.. så ja.

men idag var jag på skolan iallafall. och det finns väl inget speciellt att tala om. förutom att jag gjorde ett dösvårt test på svenskan. man skulle veta vad massa ord betydde, och nu ljuger jag verkligen inte, men typ 3/4 av alla orden hade jag inte ens hört! i hela mitt liv! jo, satt dom kunde man ju.

hade ju fotbollsträning också, och imorgon är det match. hade tänkt sova hos issa idag eftersom matchen var klockan 16.00 imorgon, men så har den blivit flyttad så den är typ 9.30 -.- men då kanske jag ska sova hos henne imorgon istället :)


Kommentarer
Postat av: issa

det hoppas vi på :D

2010-09-10 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback