gårdagens shopping

nuså!

är inte klar med städningen, är fortfarande sjukt stökigt, men inte lika. och jag tycker det räcker för idag ;) för nu orkar jag inte mer. haha! får fortsätta imorgon helt enkelt.

men igår var jag ju på birsta med julia, och då var det så här lite jag fick med mej hem. men det är ju alltid nåt iallafall :p

knästrumpor från Gina Tricot

en almanacka från akademibokhandeln

det känns som att jag har lite svårt att hålla koll på läxorna, redan!! och man har ju hört att det ska vara mycket nu i åttan, så jag köpte en då, sen får vi väl se hur länge jag hade tänkt att använda den ;) men nu jäklar får jag så lov att använda den tills det inte går längre, för den gick tametusen på 100 spänn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback