hetsigt vaaaa

hejsan!

internet funkar nu för tillfället! men det är inte helt hundra.. för rätt vad det är försvinner det :s så får skriva lite snabbt nu! hetsahetsahetsa! jag har gjort lite läxor, och gör det fortfarande, okej, inte just nu då.. hehe!
ska nog ta en längre paus, för behöver stoppa nåt i lill magen min. den kurrar. som en katt. krrrrrkrrrrrkrAAAA. hehe. känner för att skratta nu!1!1!1!!1!! :D
förresten så verkar det vara nåt gajlet med telefonierna idag, det funkar inte riktigt att ringa. det vet jag och issa -.-

förlåt för korta och boringA inglägg idag.. :( men eftersom internet är som det är, och jag har mina läxor, får det vara såhär tråkigt idag. annars hade jag skrivit en hel roman!

LOVAR!!

fast ne. kanske inte då. men ni fattar???

ska försöka slänga upp några bilder ikväll, om tiden och internet så vill. men vi hörs antagligen ikväll!

och clara, jag ska svara på din kommentar också, snart! :D

en helt oredigerat bild. en helt tråkig bild. en helt värdelös bild. en helt co0o00lig bild av the mästerphotograf! YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback