höst.

hejhopp igen!

har ni tänkt på att hösten faktiskt är här nu? det är kallt på mornarna (?) och ibland även på dagen, sen att löven har börjat bli gula och faller ner! hela tiden D: buhuu. fast egentligen vet jag inte vad jag ska tycka x) jag tycker faktiskt att hösten är mysig, till en början! för sen när alla löv har fallit av och ligger bruna på marken och det bara är regn, regn och regn dagarna runt, då är den inte alls rolig! men just nu och ett tag till är den så fin med alla färger, får se till att hinna ta några fina höstkort så jag kan fixa en ny header ;D så ah, vi gillar hösten, men sommaren kan gärna få komma tillbaka ganska snart....

isabelle ska nog sova här idag! :) mysigt, mysigt. vi lär väl rita modeller x) haha, det är vi ganska bra på. hehehe. får väl se ifall det blir så och när hon kommer isåfall, men jag måste fixa lite på rummet mitt.. ser ut som ett bombnedslag. men det kan jag väl göra. har ju inge bättre för mej så ;)

en riktig höstbild, björkarna är inte gröna länge till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback