jag sov lite ja!

menNNnNnNnnnNnnNnnnnnnnnnNNNN......!

har precis vaknat efter flera timmars sömn. tror ni jag kommer kunna somna ikväll eller? jag får väl fixa naglarna och så. men ah, först ska jag se idol. sen ska jag se resten av idol, det jag missade. eftersom jag började se halv. mmmmm.
och sen så har jag ont i magen också, allt är myzzzz.
jag som skulle göra bildläxan idag -.- istället la jag mej och sov. varföööööööööööör?
jag behöver en kalender.

och en mobil.
tror ni jag kommer få det? eller kunna köpa det? svar: nej!!!!!!!!
varför? vi åker aldrig till birsta. vi kommer aldrig åka till birsta. eller okej. aldrig var väl att ta i. men mamma lovade att vi skulle åka den här veckan. har vi gjort det? svar: nej!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback