juliadag.

hallå!

ska försöka skärpa mej nu ;)

men... jag har inget skärp! nä. fy. hahaha. märks att jag börjar bli lite trött här...

men idag var det ju konfirmationssak först in tha kyrk. aaaaaastråkigt. höll på somna. menmen :D sen så vart det fika in tha församlingshem. då satt jag med isabelle och julia. hahahahha. jag och julia fick vårat skrattanfall.♥ mysipysi.
sen när jag kom hem var det bara att fixa mej littan snabbt. för sen skulle jag till birsta med julia :D dock köpte jag knappt någonting.. men det lilla jag köpte får ni se imorgon :') hihi. bus.
sen så smockade vi på donken också! såklart.
och efter birsta så följde jag med hem till julia, där vi myste på i sängen hennes. och efter det lekte vi fotografer, det vi är så bra på :D puss påre!
har varit en kanon dag, kom typ nyss hem! :D♥ ni ska få se littan bilds från idagrå :D men måste redigera och så.. men det kommer några :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback