kul på idrotten.

förlåt för inlägget innan, men det är verkligen så jag känner. men nu ska vi ta och berätta nåt lite roligare... :D

idag på idrotten hade vi fotboll med 8D. (alltså klassen åtta de, ingen smilie). hahahahahahha. askul. fast jag var sämst. men ändå. älskar att spela fotbollsmtach på idrotten för alla är så kuuuuuuuuuul. alla är så sämst. fast mest kul!

men ah, rob lyckades ta en hands när han hade händerna på ryggen xD såg askul ut, hur lyckas man lixom? hahahahahhahaha. va mycket roligare än vad det låter.

sen agnes. ahahhahaha. dör. alla typ hetssköt på bollen och stod i en smet typ, och alla hoppar och skriker. och så får agnes den i magen och bah "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" och så fångar hon den och så håller hon i den samtidigt som hon hoppar och skriker. hahahahahhahahahahahahahahah. lite jag skrattade då eller.

och lillsebbe sa nånting. då skrek jocke såhär "MEN JAG TROOOR INTE PÅ DEJ! :@" typ assurt, fast man hörde att det va mega oseriöst. och lillsebbe bah *asrädd* HAHAHAHAHHAHAHAH. ha. hahhaha.

nu ska jag fortsätta tänka på idrotten, så jag inte är så sur. sen när jenny segast sjölander är klar bär det av mot karin -.-

Kommentarer
Postat av: hanne

haha , jag skrattar fortfarande :D

2010-09-17 @ 20:51:03
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback