love u <3<3<3<3<3<3

halleluja!

har sett idol nu, och tyckte det var bra som gick vidare :D tur det! var lite mys sådär då.

nu är jag trötter jag. ögonen bara *hejsan john blund, kul att du kunde komma på besök! jasådu, jahaja. du har sanden med dej nuja. nemen jaha, vill du kasta i mina ögon? jamen varför det? bör jag sova? neee, det tycker jag inte. okej då, vi går väl med på det då!* tejp.
men det vill ju inte jag, så jag tänkte slänga upp lite bilder här, sen behöver jag sortera bilder. och efter det blir det nog sova, för det låter ju väldans skönt!

imorgon skulle jag kanske ha gått på bio med mamma och pappa, men jag vill se "i rymden finns inga känslor" och den skulle nog jag och mamma se en annan gång, så jag ska nog vara med isabelle och plugga fysik istället x) haha, ett väldans tjat om denna fysik! men jajajajajajajajaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback