mästaren på stickning!

hejsan!

haha, på slöjden ska vi sticka. och så skulle man göra en teststickning först. typ 10 masker och 10 cm. jag hade bestämt att jag skulle sticka en halsduk, typ dölång, och typ mosstickning, nåt knöligt med jenny och agnes. sen på teststickningen så stickade jag vanligt och det gick åt helvete. ahahhaha! tappade typ tusen masker, sen typ vart det världens hål, och så stickade jag stenhårt så jag knapp fick upp garnet på stickan. så jag bestämde för att jag skulle sticka vanligt på min halsduk! men sen ångrade jag mej, så jag ska sticka ett svettband! HAHAHA! från avancerad halsduk till ett litet svettband, joru, men är man bra så är man! ;)

nu ska jag göra lite engelska och franska. sen lite senare ikväll blir det fotboll! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback