mys med isabelle!

hej igen!

igår var jag ensam hemma, så då sov isabelle här. :) och igår när hon kom hit så gjorde vi lite fysik! (duktigt!) sen så såg vi en film, och det blev the last song eller vad den heter :) helt okej :) sen efter det vart vi lite myssugna! så då tände vi en massa ljus i tvrummet, starta mysmusik, la ut madrasser i tvrummet och hade ansiktsmask :) sen masserade vi varandra. så himla sköööööööööönt! har inte haft så mysigt på jag vet inte hur länge! vi masserade varandra i flera timmar och höll på att somna hela tiden! rekomenderas xD

sen idag så gjorde vi samma sak, fast vi hade myset i mitt rum :) sen gick vi ut och fotograferade! och då fick ju jag vissa sjukt fina bilder på isabelle! ska lägga upp dom sen :) och ah. det är vad vi har gjort, har varit sjukt kul och mysigt iallafall ♥

hehehhehe. ops. skuggan råkade visst vara lite på vift...


Kommentarer
Postat av: Clara

Tjosan! Jag håller på att kolla runt på systemkamror just nu o jag undrar hur mkt kosta din kamera?allt tsm alltså:) och har du försäkring o sånt?

2010-09-28 @ 16:50:19
URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback