nawiiiieeeeee

hahahahahah. vet ni vad som hände nyss?

sandra o mamma håller på o göra semlor (?) och så ska dom ha hallon och blåbär i/till (?) och så tappar sandra ett fryst blåbär på golvet. då tar jag upp det och försöker ge ludde det, jag bah:
- ät det!
men han nosar bara på det, sen går han iväg. jag bah:
- men ludde ääääääät :D :D :D
fast ne. han ville inte. så då gav jag upp. då sa sandra:
- haha. sådär var det när jag försökte ge han ett hallon också, men då sa jag "ät det ludde, det är det ända du får idag!" och då åt han det! :D
jag bah:
-??? HAHA :D
och så visar jag ludde blåbäret igen och bah:
- ät det ludde! det är det ända du får idag!
och då åt han det XD HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA. sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback