nokia 6760 slide

ey yo!

vet att jag har sugt på att blogga x) men nu är jag här. och ja, min mobil har dött :s elakt!
så nu har jag sandras "gamla".. hehe. den här...

(klicka för att se större)

ni som har en såndär vet antagligen att den suger... dock har inte jag sett nåt tecken än på att den suger, men sandra använder den inte p.g.a att den häger sig så ofta och så. såatteh.

 

vill alltså ha en ny mobil nu. har kikat runt lite, men så såg jag en, och har typ bestämt mej nu för att jag vill ha den, fast det finns säkert nåra andra bättre eller billigare.. men ja, det har typ blivit så att jag har bestämt mej för den här...

(klicka för att se större)

vill haaaaaaaa..! har bestämt mej för att ha en med tangentbord. mMmmMMMm! så det lutar åt den där. men så är det ju ett problem också.. den finns typ ingenstans! D: men pappa skulle typ kolla nånstans eller fråga nån, nån dag på lunchen om den där enen. så ah. jag hatar samsung, men skulle vilja ha en för att man kan ha lösenord till bilder och så på dom xd hahahah! fast ne, vill ha den där nokian. ah!

 

jaa, ni ska få se en liten halvrisig bild på outfiten på fridas partyYyyY, och så ska jag berätta om det, sen ska jag skriva om helgen. så det kommer nog upp några fler inlägg idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback