okontaktbar

bara en fråga....

vem vill byta mage med mej? BUDA!

sen. min mobil (juste, jag har ingen mobil) men sandras mobil som jag använder är helt.. fgilwshawhfdads. typ. alltså. typ. så ja. tiiiep. men ah. tejp så. den har never täckning. har inte kunnat skicka ett enda sms sen i förrgår. såatteh. förvänta er inte några levnadstecken från mej på mobilsidan inte. nene.
men ni kan skicka sms till mej, fast dom kommer fram lite senare, men jag får dom iallafall. öh. msn blir väl my best friend nu ett tag tills jag kan köpa en ny telefoni. och alla vill ju att jag ska kunna smsa, eller hur???? just det, precis vad jag trodde. så det är inte bara jag som tycker det här är hemskt. hemskt sorgligt. därför, tipsa om några bra tangentbordsmobiler. vill nästan ha en nokia. men skitsamma, tipsa om vad som helst. kul att jag ens skriver att ni ska tipsa XD men puwzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback