öppna din dörr..

hej!

jag gjorde alla studiefrågor till fysiken, samtidigt som jag såg idol! bra eller? vet. men det räckte. orkade inte plugga mer. får göra det imorgon, och i helgen -.- men har man inga matcher eller så, då får man så lov, speciellt när provet är på måndag!

som sagt, jag har ingenting inplanerat i helgen, men skulle kanske bli plugg med nån liten friend, hihi! nörd man är dåva! men det är ju bra mycket roligare än att plugga själv, och plugga behövs. såatteh, en bra lösning om ni frågar mej.

jag lär väl vara uppe ett tag till, för är icke trött, men ah :) vi hörs imorgon, och kom ihåg, ifall ni kommer på hur man laddar upp bilder på bloggen från mobilen, tell me! då kommer bloggen bli fulländad (?) på riktigt! fatta naaaaaaajs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback