praoproblem

hejsan!


sitter hos isabelle nu :) hon äter nämligen, så då passar jag på att slänga in ett inlägg.. ;) vi har försökt att komma på praoplatser.. meneeeh.. det går ju lite sisådär. vi ville praoa på the body shop. men så dök det upp ett nytt problem.. vem ska ringa? inte jag. inte isabelle. då försökte vi få sandra (issas syster) att ringa. muta med lite pengar. HAHA. men ah. hon gjorde det inte. jag och issa höll på att "tjaffsa" om vem som skulle ringa i flera timmar XD tillslut ringde isabelle dårå. (TACK!!) men då så fick vi ju såklart inte praoa där.. -.- dom hade redan en praoelev. som skulle praoa där i TRE ÅR!! man bah KYSS MEEEEEEEEEEEEEEEEEH! och nu börjar vi alltså om från början igen.. vi vet flera ställen i birsta, men då är det ju så att vi är totally bussmedvetna människor. så ah. får väl se... jag återkommer... xD


fina gubbar. isabelle den vänstra, och min är den högra. gjordes på tekniken förra året :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback