pruttiiiisss

hallåja!

nu blir det idol, sen efter det ska jag fortsätta glo på tv:n. men då blir det nåt bajsigt politik program. typ so läxa. så måste se det -.- menmen. det går väl.

imorgon är det skoljoggen, och måste gå.. ehm. "snabbt". för klockan 11.55 eller vad det var går bussen in till stan, också nåt so grejs, så jag måste ju hinna med den. och förra året gick jag skoljoggen på typ 3 timmar! skämtar inte. HAHAHA. alltså. jag vet inte vad jag och sarah gjorde? jobbigt var det iallafall. och sist var vi. jomenvisstvettu.
sen när so grejset är klart ska jag stanna kvar på stan och fika med tjejorna, sen ska jag kika lite på mobiler och sådärdå. det blir nog trevlans.
men nu kurrar lillmaggen min så ska fixa fram nåt innan idol börjar!

och om nån undrar, så la ludde precis av världen brakare. mums. alltså. en hög ene. *PRUUUUUUUTTTTTTTTT* typ. och så ligger han med rumpen ovanför huvudet mitt. MmMMm-MMmMMm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback