shopping åter igen

här kommer det jag köpte idag då :D

såklart att jag köpte stövlar!! ska ju till skogen imorgon, och tänker inte ha mina bebis stövlar som är vit gul. fast ne. det var inte därför jag köpte. eller delvis. för att jag behöver stövlar imorgon. men sen behöver jag ju ha ett par stövlar också. så då fick jag ett par av mammie :) gillar dom :D fast ni får se dom imorgon... ;) hahah :D

hårrosetter från h&m 39.50:- för 4 st. två svarta och två rosa.

2 ansiktsmasker och 1 vitt graffiti nagellack ;p från h&m. ansiktsmaskerna 19.50:-/st nagellacket 69:-

MVG tabletter. lagerhaus 8:-

skjorta från gina tricot 199:-

tröja från bikbok 199:-

 

tror det var allt :) fick tröjan och skjortan från mamma, och stövlarna då ;p tack mamma :D sen köpte vi en ryggsäck då, men det är en helt vanlig svart ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback