skogish bilder.

här kommer dom snygg-snygga bilderna från dagen. jag har skrivit en hjälptext under varje bild. så ni ska se vad det är. vrid och vänd lite så förstår ni nog tillslut.
det är jag som har tagit bilderna och redigerat. visst är jag bra?

en totally onödig bild på en svamp. inte ens fin. men ah.

en snygg spindel i sitt coola spindelnät.

tro det eller ej. men det är bajs och en hand. vi hittade baajjjjjssss. och blev fashinerade. så vi ville fota. och så ville agnes visa hur stort det var, genom att jämnföra med hennes hand. smart.

ah. det där är isabelle och en myrstack. den var ganska stor. myrstacken alltså. nog för att isabelle är stor.. hahahha. där ljög jag. men myrstacken var stor ändå.

och här undrar jag om lillmusen som åt denna svamp tänkte "nu ska jag göra en döskalle 8)". hm. ska nog fortsätta fundera på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback