slapp dag

tjobbalobba!

idag har varit en sjukt slapp dag. jag har fixat låtar på ipoden som sagt, ritat modeller, myst med ludde (typ sovit), duschat, sett på the annoying orange på youtube xD suttit vid datorn bara, typ gjort nada, läst bloggar och sånt trams, och spelat sims xD på mobilen alltså. heheheheh. he. mjoru.
snart ska jag fixa lite här på mammas och pappas säng där jag har suttit och skräpat hela dagen, sen blir det till att titta på idol :)
imorgon hoppas jag verkligen att jag kan gå på skolan! det är så sjukt tråkigt att vara hemma. för jag är nog den mest opåhittiga människan i världen, det blir jämt bara dator, dator och dator. så sjukt tråkigt. det är ju inte ens kul att sitta vid datorn längre ._. förutom att läsa bloggarna.

neru. nu får det vara färdigbloggat för idag, eller iallafall för.. nu? haha. jaja. vi hörs sen eller imorgon antar jag :p

(förlåt för att jag lägger upp så lite bilder nu.. ska försöka bättra mej.)

gammal bild som ni säkert har sett flera gånger tidigare, men den får duga för tillfället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback