snart blir det långhelg!

hellååå.

ska nog lägga mej snart, får väl se om jag lyckas somna. annars får jag väl.. eh. ja. nånting. men orka göra bildläxan nu lixom, ne, inte direkt. får väl göra det under helgen.. alltså.... det kommer jag inte göra -.- men får helt enkelt försöka.

men jag får långhelg nu, så det kanske inte blir så bra uppdatering från mej, för jag tänkte mysa på hela helgen :D
imorgon är det ju skola först då, sen så har jag fotbollsträning, och efter det ska jag sova hos karin :D så kult. synd bara att varken jennifer eller issa kunde :/ menmen.
sen så på lördagen så är jag ju först med karin och dom som sover där, sen så har jag fotbollsmatch. på söndagen är det någon konfirmationsgrej. och på måndagen (är ledig då eftersom vi har studiedag) så ska jag nog bowla med frida och några. fast jag suger seriöst på att bowla. är nog sämst i sverige. eller världen. ja inte är jag bra iallafall xp haha. men bajbaj!

är jag inte söt idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback