snart ska jag sova.

se vad bra jag är på att uppdatera nurå!

jag la visst inte in den andra franskaläxan, oupsie. hiho. men nu ska jag sova. så jag orkar med morgondagen. för imorgon är det skola, med idrott! D: och sen så ska jag till frajda på lite partaj. men måste hem vid 23.00-0.00 typ, för på lördagen har jag match. sen efter matchen ska jag vara med isabelle. och så ska jag sova hos henne, vi ska ju ha spatjosanet :D hihi. längtar♥ det blir en kanonershelg det här. så ni kanske inte ska förvänta er föööööör bra uppdatering.
nu ska jag vänta tills mamma har duschat, sen så ska jag borsta bort alla tandrollen. sen ZzzZZZzzzzZzzZZZ!

..shhhhhh! jag sover redan. viska..


hihihihi. gick ni på den? klart jag inte sover!!

mys med staketet. vi gillar't!

orka redigera den. kopiera den då om ni vill xd fast ne.

©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©

så, fattar ni nu? (A) pos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback