snygga naglar

halloooj.

ska strax fixa mej, för jag ska ju till frida på lite partyyYYyyyY! kuligt hurru! men så råkade ju temat vara oranget. hm. toppen. fast ne. fick hastigt leta fram nåt oranget då. det gick ju bra. HA-HA :( jag trodde att jag bara hade ett oranget armband, vilket jag typ bara har, men hursomhaver så ska jag ha det. sen så har jag oranget nagellack, så då målar jag ju naglarna oranga, o så tänker jag att jag kan ha graffiti saken över. tror ni det blir bra? ne. inte alls. men jag målar ändå alla naglarna. sen ser jag hur fail det ser ut. så då målar jag över med det oranga nagellacket. (orka ta bort det igen, svar: NEEEJ) så det vart dubbelfailat. mys det. alla fridas vänner kommer bli rädda för mina naglar och springa iväg. fuuuuuuu. såattehah. sen så har jag en skjorta, den från monki, det är oranga streck i den. så hahahahah, jag tar den enen. mysigt. xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback