Det är kväll och alla sover, men det skiter jag väl i


Klockan visar natt och jag ligger ändå vaken och funderar, som jag alltid gör. Men jag älskar dom här nätterna. Fast dom kan få mej att komma in på så konstiga tankar som man kan ligga och tänka på i en evighet utan att komma fram till något vettigt. Det slutar bara med att man får ont i huvudet.
Jag har funderat flera gånger på om även jag ska släcka och göra natt. Men varje gång har jag kommit fram till svaret: NEJ! Jag vill fortsätta att lyssna på musik i min ensamhet. Det är något jag kan göra i flera timmar. Speciellt på nätterna, sova kan man göra på dagarna, det är så mycket skönare då. Visst?

Ikväll har jag haft riktigt kult ändå. Jag har varit ute med två vänner, och vi har väl gjort lite allt möjligt. Gungat, varit i stallet, cyklat, gömt oss i lekparken.. He-he. Jag tänkte att ni kanske ville veta vad jag har haft för mej ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback