Hon som stänger av väckarklockan

Vilken tur att bilden blev bra iallafall! -.-

Alltså jag blir så arg på mej själv, haha. Jag kan stänga av väckarklockan helt i sömnen, asjobbigt. Som idag, då hade jag ställt den på 6.00 för att jag skulle kunna znooza och hinna duscha, sen kommer pappa in 6.30 och väcker mej. Man bah hej vad kul! :) Får börja ställa flera alarm..

Idag på idrotten hade vi konditionstest. Det gick faktiskt helt okej för mej :) Men jag fick bara 140 i puls typ och man skulle egentligen ha typ minst 160. Så jag borde ha tagit i mer -.- ÅH. Haha, jag vill göra om det jag.. Men vi ska ju göra det igen om någon månad så får väl serå.

Egentligen skulle jag ut och springa nu, men åt lite när jag kom hem så skulle vänta typ en timme så att jag inte skulle gå mjälthugg (haha, heter det så?). Men nu gick jag helt in i väggen, närå, men jag blev skittrött! Så funderar på om jag ska sova någon timme istället ;) Nästan samma sak ju.. he...h....e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback