Jag kommer tilllbaka.

Världens finaste.

 

Jag ska försöka blogga igen, har ju haft en paus i.. ja, hur länge? Jag har ingen aning själv. Jag tycker om att blogga, jag gillar ju att skriva. Men har ingenting att skriva. Jag gillar att fotografera och visa bilderna för någon, men jag vet inte vad jag ska fotografera.

 

Men dagen idag bara försvann. Jag vet inte alls vart den tog vägen, den sprang iväg. Jag har bara lyssnat på musik hela dagen, och skrivit. Inte på bloggen dock. Men jag har ändå skrivit många ord idag. Och tränat, det var kul, förutom att jag inte alls visste vart jag hade mej själv. Jag var extremt förrvirrad och var helt "hej-kom-och-hjälp-mej" typ. Haha. Måste ha varit en rolig syn..

 

Snart ska jag dra mej bortåt från datorn. Jag ska ut och gå, med Jenny! Vi lär väl bara ta en liten sväng och prata. Jag hoppas på att kunna säga lika många ord som mina fingrar fått pennan att säga idag. Kanske skriver någon rad senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback