När saker och ting ändras till det bättre..

Sådär ska alltså bloggen se ut nu, och gör den inte det, klicka F5!

Tänkte att jag skulle ut och springa med några vänner ikväll, men jag hann inte, och jag hade ingen skjuts till elljusspåret. Men så ändrade jag då mina planer och tänkte att jag kunde ut och springa själv. Eller med Ludde förstås. Men det blev inte av.. Jag var för trött och hade inte alls någon lust till det. Så istället gick jag ut och fotograferade lite, sen fixade jag ihop en header lite snabbt. Och jag blev faktiskt nöjd!
Det känns som att den passar mer in på bloggen som jag vill ha den nu. Den känns mer jag.
Men några fler förändringar, dock lite mindre kommer nog att ske. Men jag får se när, och jag får se vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback