Örebrocupen

Vi spelade fyra matcher men det gick inte så jätte bra.. Alltså, vi spelade asbra och alla kämpade, förutom dom två sista matcherna då några (bl.a. jag) gav upp lite. Men den planen sög! Den var typ hundra meter kortare och smalare så det gick ju inte att spela -.- Men annars så spelade vi jätte bra bara det att bollen inte ville in. Men a, det var ändå sjukt kult! :)

Vi shoppade på lördagen, fast jag blev lite less så jag och Isabelle åkte hem lite tidigare än dom andra. Men det gjorde ingenting det! :)

Sen har vi ju haft massa fritid eller vad man ska säga, då kollade vi väl runt lite, fast det var en assur gubbe som sa att vi inte fick vara där uppe men kbry. Vi poppade musik, umgåsades, pratade med några från Töreboda. Och a.

Sen hade vi ju minibussar, haha, ASKULT!! Vi satt i dom och spelade ashög musik som typ alla kan sjunga med till, sen veva vi ner rutorna och hängde typ ut genom dom och vinkade. Sen skrek vi typ saker till folk! :D Haha.
Olivia bah "Vet ni vart skåne är? Vi ska till ullared!" "Do you know the way to skåone?" Och massa saker.
Sen skrämde Moa en kille.. HAHA! Vi körde typ ganska sakta förbi han och så hostade Moa, då röck han till och blev asrädd, sen gick han med typ handen på hjärtat. Lillgubben dååååååå.

Sen när vi var i Gävle på hemvägen var det en tjej som städade alldeles utanför där vi parkerat bussarna. Då ställde sig jag och några fler och stirrade på henne. Sen typ sa vi massa saker.

Sen HAHA, när vi gick från matsalen till skolan där vi bodde så var Moa lite "sur" på Olivia. Då sa hon "Du kommer sluta som killen i fönstret Olivia!" Då kollade jag dit, då stod det en kille och kollade ut genom fönstret. Jag bah.. eh..ok? eller va? Sen Moa bah "Alltså inte han till höger utan till vänster!" Och i fönstret bredvid står det ett skelett! HAHAH.

Men ja, det har varit askult! Bästa cupen jag varit på! :D Hade tyvärr inte med kameran..

Kommentarer
Postat av: oliviaaaaa

bästa cupen nånsin, IGEN IGEN IGEN! <3

2011-04-26 @ 01:04:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback