Ingenting kommer alltid att vara som det en gång var

Julia bad mej att blogga, och jag tänkte att jag kan väl göra det då.

Jag bloggar rätt lite nu. Men jag orkar inte. Jag har ingenting att skriva, ingenting att berätta och jag har heller ingen lust. Jag orkar inte försöka skriva något varje dag längre. För eftersom att jag inte har någonting att dela med mej av blir det ju ändå bara massa ointressanta saker som ingen bryr sig om. Eller aa. Så jag kan inte säga att det kommer bli bättre bloggning framöver, iallafall inte nu. Så därför kommer jag inte lova er bilder på saker och ting, för då blir det oftast inte av. Man orkar inte, hinner inte och så. Och jag säger alltså inte att jag kommer sluta blogga. Jag kommer fortfarande att skriva, lägga upp bilder och vad man nu gör. Men inte lika ofta som jag försökte förut. Utan jag bloggar när jag känner för det. När jag har lust att skriva någon rad. Att dela med mej av någon bild eller vill att ni ska lyssna på någon låt.

Men det är ändå rätt mycket med skolan nu. Och det är bara cirka två månader kvar till sommarlovet. Helt sjukt vad det har gått snabbt. Och jag klagar inte, tvärtom! Men vi har t.ex. två prov nästa vecka, sen är det faktiskt påsklov. Men veckan efter det har vi tre prov tror jag. Och det lär väl fortsätta så. Så jag ska försöka hålla i nu det sista. Jag har lagt av nu i några månader, inge bra. För jag vill inte sänka betygen, fast det känns som om jag har gjort det.. Så nu ikväll, ska jag plugga.

Vi hörs! Ikväll? Imorgon? Om tre dagar? Om en vecka? Jag vet inte. Men fortsätt kolla in då och då. För jag kommer att skriva.

Det kommer även att komma in en ny header. För jag gillar inte alls den jag har nu. Men då måste jag leta fram orken till att först och främst ta bilden som ska ersätta den gamla headern, men sen måste jag även redigera och fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback