Do you wonder who I am? I'm the one who's in despair. I'm on my way

Jag har två armar, det är bilden som luras. Lol.

 

Var på Boda Borg i onsdags med Isabelle, Moa, och Jenny. Det var riktigt roligt, fast vi var så jävla dålig. Fyra banor på fem timmar - L O L. Några nioåriga pojkar fick joina oss sen, så det slutade med nio klarade banor! Fett stolt.


Annars då? En dag kvar av sommarlovet, jag vill inte ens tänka på det. Och ändå är de det enda jag pratar och skriver om. Och enligt skolan ska vi cykla runt marmen på fredagen med cykelhjälm. Fetglöm.

Och det känns ju lovande att komma upp klockan 6.00 på måndag. Jag har inte ens försökt vända tillbaks på dygnet. Får väl skylla mej själv egentligen.

Nej men snart väl jag också ta och sova sen får vi se vad som händer imorgon. Kanske skulle på selånger med Moa? TvingarN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback