Runt omkring - Ingenting

 

Har varit lite off ett tag nu. Men jag har försökt gjort lite saker nu dom sista dagarna som var kvar av sommarlovet. Jag umgicks lite med fina vänner. I lördags var jag hos Ted med några, sen sov jag hos Karin. Igår var jag och Karin på stan. (Visar det jag köpte lite senare) sen på kvällen var jag på bio med bästa mamma, vi såg Harry Potter, och gud vad bra den var! Så spännande, och så.. bra! Absolut bäst av alla Harry Potter filmer.

 

Sen idag började skolan igen. Sommarlovet är nu över och det dröjer ett helt år tills nästa. Det gick alldeles för fort och jag hann inte ens reagera på att sommaren var här. Det var lite dåligt. Jag får se till att ta vara på hösten istället och inte missa den också.

 

Men dagen idag var rätt bra. Fick ett nytt skåp, känns sorgligt att lämna mitt gamla som jag har haft under två års tid.. Men är ändå rätt nöjd med mitt nya, det ska nog bli bra det här! Hoppas bara på lite bättre väder i veckan än vad det har varit idag, med tanke på att vi ska vara ute varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback