Så jag flyter bara med, glider lika planlöst av, mot en helt ny dag


För tillfället sitter jag och lyssnar på mysig musik som jag hade glömt bort i några månader. Alltså jag gör väl egentligen ingenting.

Jag tänker lite, och känner att jag börjar få smått ångest över att sommaren sart är slut. Jag vet att jag har nämnt det, men jag tänker på det mer och mer varje dag. Men på något konstigt sätt kan jag inte låta bli att längta smått till skolan. Jag lär ju få ångra att jag sa sådär.. Men nu ska vi ha en positiv inställning inför skolstarten! Inför hösten och vintern också för den delen.

Jag ska väl sitta uppe ett tag till, for no reason. Sen får vi se vad morgondagen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback