Det finns många saker här i världen som vi människor inte kan förstå. Ufon, själavandring, tomtar och troll....videon!

 

Mormor och morfars gran, vi har en riktig. Om ni undra, huhu.

 

Nu är snart julen över, det känns lite tråkigt. Den passerar så fort. Men det har varit en bra jul, jag är nöjd med julklapparna och med dagen! Haha alltså ärligt, jag skämtar inte när jag säger att Svensson Svensson lätt är bland det bästa med hela julen. Det är så sjukt roligt! Men har haft kul med familjen också, haha alla är så ful :')

 

Jag ska nog lägga upp bilder på en del julklappar jag har fått, men inte på alla. Men jag gör nog det eftersom jag känner för det, och jag börjar nog när jag har bytt blogg. Men det är ju om bara en vecka ändå.

 

Jag ska försöka komma upp rätt tidigt imorgon för jag ska ut och fotografera lite, och försöka få till en bild till en ny header! Men vi får väl se hur det blir med det.. annars har jag ingenting inplanerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback