Innebandycupen i Falun

Tänkte berätta om Falun i punktform :') Tänker inte nämna matcherna för då var jag bara sur och världens bitch, hehhhehhe.

• Vi åt på donken på väg dit och då lyckades jag spilla ut min dricka :')
• Och där fick jag och Moa en my little pony i vårt happy meal som vi lekte med resten av resan.
• Man trodde det var vår där nere. Ingen snö och grönt gräs.
• Vi bodde på en asweird skola. Det sades att det var ett f.d psykhem :-)
• En korridor var avspärrad. Det var alldeles mörkt där och utanför dörrarna var den avspärrad med band o.s.v. Men det var inte låst så man kunde ju gå in. Där inne luktade det lik, lovar! Så vi kallade det för "likrummet".
• Jag och Olivia hämtade kaffe åt Janne. Han var asskeptisk och vågade typ inte dricka det, snällt.
• Hela laget for för att kolla på 98ornas match förutom jag och Olivia som stannade kvar på skolan. Alla trodde vi skulle riva hela alltet, fett elaka! Vi ritade bara teckningar åt Moa och Pappa ju♥
• Jag, Hanne, Issa, Olivia och Jessica kollade på världens roligaste innebandymatch någonsin. Haha det laget var helt störd. Så jävla dålig sammanhållning. Dom sprang in i varandra, fällde varandra o.s.v. Alltså inom laget :') Sen var det helt tyst på planen. Vi döpte några spelare också.
• Vi hittade utklädningskläder så Moa klädde ut sig till en blind man.
• Jag har lånat pappas htc eftersom min är trasig och den lyckades bli vattenskadad där på resan. Wehoo. Men nu funkar den igen, tack och lov. Men var utan mobil i mer än en dag. H-E-M-S-K-T!
• Några asdryga tjejer, 98or kanske? Planerade i typ 10 minuter vem som skulle gå ut och prata med mig, Moa, Linn och Jenny. Vi hörde hur dom fnittra och bah "men duu får gö de!!" sen efter tusen år kommer en tjej ut med typ onepiece och håller i en dricka och bah "FINNS DET LÄSK?" sen sprang alla in och asgarva. Man bah.......kul.
• Så lite senare på kvällen stod vi fyra utanför deras dörr med varsin plastmugg och knackade på. Så sa vi "bjuder Mange på nån läsk eller?" Vi fick ingen.
• Det bodde också några småkillar på samma skola som var fett dryg. Och en av dom hade minne som en guldfisk, no joke.
• Olivia hittade en rövpillare som fick vara med hela cupen. Förutom sista dagen då den försvann </3
• När vi åkte hem åkte vi runt i Gävle och hejade på gävleborna :') Olivia frågade om dom hade sett rövpillarN. Dom hade inte det.
• Jag, Moa och Olivia gjorde en koja i minibussen på väg hem där vi lekte mamma, pappa, barn. Mog1. Men fett kul, hahahahahahhaha skrattade som aldrig förr.

Drygt inlägg o.s.v men ja, det var väl typ det :'')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback