Broder Tuck dömde våran match.

Hade sista seriematchen idag (Tror jag. Har sett inlägg på facebook, så det är nog så). Vi spelade bra som MHMMMMHMMM!!♥♥♥♥♥♥♥ På riktigt alltså, vi ägde sönder yao. Vi borde ha vunnit, men så blev det oavgjort istället, och visst nöjde jag mej med det, för det var skitkult! En sak som var mindre kult var att Linnea bitchslapade mej på benet, om man kan det så gjorde hon det iallafall. Det sved. Jag blev röd. Aop. Jag älskar att skrika "BRA MOOAAAA!!" Lovar. Testa. Så det brukar jag göra.
Men det bästa på matchen var nog när Moa skuttade över tha målvakt.

ELLER...

Att domarn såg ut såhär:

På riktigt alltså. Dom var så sjukt lika. Skillnaden var typ att domarn inte var en mullvad eller vad den där enen är för djur. Tänkte säga att han inte var en munk heller, men vad vet jag? Askult var det iallafall. Sa nog till hela laget att dom var indentiska, alla höll med.


Kommentarer
Postat av: julia

ja du jävlar va lik dom va :o hha va fult :D

2011-02-27 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback